Din indkøbskurv er tom

Shop efter Kategorier

Vores mærker

Shop efter mærke:

 















































 

Ingen produkter fundet.


Flag

Vælg sprog:  
 

          

Dankort, Visa/Dankort VISA Electron eDankort MasterCard VISA Maestro Forbrugsforeningen Diners JCB American Express Discover Echeck PayPal

Nyhedstilmelding (e-mail)


Tilmeld Afmeld

Sidemenu




Handelsbetingelser

Købsbetingelser

Bestilling

På Milledille.dk kan du kun bestille varer via vores website. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du velkommen til at kontakte os.

Alle priser er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.
 
Når du handler med Milledille.dk indgås aftaler på dansk.
 
Under udsalg kan man ikke benytte rabatkoder eller gavebevis.
 
Hvis du ønsker at modtage en kopi af din ordrebekræftelse kan du logge ind på siden eller sende den mail til info@milledille.dk.
 
Fragt og levering

Milledille.dk benytter GLS og Post Danmark som fragtfirma.

Herunder kan du se, hvad din forsendelse koster til leveringer i Danmark:
 


Bemærk legetøj kan kun sendes med GLS til pakkeshop eller firma eller med fragtmand.

Alle ordrer som vejer under 250 gram sendes som brev. Alle varer der vejer over 20 kg. sendes med fragtmand.
 
Du kan også vælge at afhente dine varer på vores lager, Svalehøjen 27, 4700 Næstved, mod forudgående aftale. Dette koster naturligvis ikke noget. Bemærk dog, at enkelte varer har vi på vores fjernlager, og derfor kan de ikke afhentes hos os.
 
Leveringstiden er typisk 1 -2 dage, hvis du bestiller lagervarer. Bestillingsvarerne er der længere leveringstid på, og det vil i givet fald fremgå under informationer om den pågældende vare. Såfremt du bestiller flere varer med forskellig leveringstid, sendes varerne, når vi har alle varerne på lager.

I juleperioden og udsalgsperioder kan leveringstiden nogle gange være få dage længere.

Varerne sendes ikke på efterkrav, og har du valgt betaling med en bankoverførsel, sendes der først, når betalingen er modtaget.
 
Hvis vi sender pakker med PostDanmark eller GLS, har vi mulighed for at spore din pakke. Du kan derfor altid kontakte os, hvis du er i tvivl om pakken er leveret.

Når din bestilling er afsendt vil Milledille kunne følge den via Track& Trace-service på enten GLS eller PostDanmarks hjemmeside, såfremt den er sendt som pakke. Hvis det ønskes, kan du få oplyst dit pakkenr. på email ved forespørgsel herom.
 
Ikke afhentede pakker/forkert oplyst adresse
Hvis du ikke afhenter din pakke på posthuset inden henlæggelsesfristen udløber, og pakken herefter returneres til os, vil vi meget gerne fremsende din pakke til dig igen - mod betaling af fragtomkostningerne.
 
Det samme gælder, hvis I er kommet til at oplyse en forkert adresse. Så vil vi ved Milledille.dk gerne sende pakken igen - mod betaling af fragtomkostninger.
 
Milledille.dk er ikke ansvarlig for at varerne kommer frem, hvis de er afsendt til en forkert oplyst adresse.
 
Betaling
På Milledille.dk kan der betales med:
 

Der er forbundet et kortgebyr med brug af de forskellige betalingsmuligheder. Gebyret, for at benytte de respektive betalingskort og -måder, er oplyst i parentesen.

Du kan vælge at betale med Paypal, Forbrugsforeningskortet og betalingskort (Dankort, Visa/Dankort,) eller med en bankoverførsel. Hvis du vælger betaling med betalingskort, vil betalingen først blive trukket fra dit betalingskort, når varerne afsendes fra vores kontor. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet. Ved Forbrugsforeningskortet efter gældende regler. Vælger du, at betale via en bankoverførsel skal beløbet indsættes på kontoen i Den Danske Bank Reg. nr. 0612 Kontonr. 10622654. Herefter vil varerne blive tilsendt.
 
VED BESTILLING AF BÅDE LAGERVARER OG BESTILLINGSVARER BLIVER BELØBET TRUKKET, NÅR LAGERVARERNE SENDES TIL DIG.
 
Sikkerhed: Vi benytter os af et godkendt PBS-system, hvor der benyttes SSL-kryptering (Secure SocketLayer), hvilket giver øget sikkerhed. Overførelsen af betalingsdata bliver beskyttet ved hjælp af en krypteret SSL forbindelse til PBS, derfor kan ingen læse dine kontooplysninger. Dine personlige oplysninger bliver behandlet fortroligt og bliver ikke videregivet til tredjepart.
 
Fortrydelsesret
Vi sælger kun varer af bedste kvalitet. Skulle du alligevel fortryde dit køb, har du naturligvis 14 dages fortrydelsesret fra den dag du har modtaget varen. Varen tages kun retur, hvis varen returneres i væsentlig samme stand og mængde, som du modtog varen i.Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt. Du har selv pligt til at se, om varerne svarer til dine forventninger, inden du tager mærkerne af det.

Der gøres opmærksom på, at originalemballagen på legetøj mm. samt hængemærker på tøjet udgør en væsentlig del af varens værdi. Emballagen skal derfor altid sendes med retur, for at betingelserne for at udøve fortrydelsesretten er opfyldt (gælder ikke plastikposer rundt om tøjet). Husk derfor altid at gemme emballagen til, du er sikker på, at du vil beholde varen. Ses der tegn på, at hængemærkerne på varen har været forsøgt fjernet eller er helt fjernet, anses varen som været taget i brug og kan ikke byttes eller returneres. Varer, der bærer præg af at være brugt, vasket eller lugter af parfume/tobaksrøg tages ikke retur.
 
Ved returnering bedes du indenfor 14 dage efter du har modtaget varen, sende en mail til info@milledille.dk med følgende tekst:

- Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende ordrenummer
- varer:
- Bestilt den:
- Modtaget den 
- Dit navn 
- Din adresse 
- Dato

Du får herefter en mail om, at du bedes returnere varerne indenfor 14 dage til:
 
Milledille.dk
Svalehøjen 27
4700 Næstved

Hvis du har købt legetøj eller interiør, skal varen returneres til det sted, varen er sendt fra. 
 
Ved returnering skal varen pakkes forsvarligt ind, så den ikke bliver beskadigede under returtransporten.  Det er dig som forbruger, der bærer risikoen for varen, indtil den er i hænderne på netbutikken. Forsvinder pakken, eller går den i stykker under transporten, hæfter du for varen.

Når vi har modtaget din returvare og kontrolleret, at varen lever op til betingelserne for, at fortrydelsesretten kan udnyttes, vil vi fremsende den nye vare, du ønsker i stedet. Ønsker du at returnere din vare, sker returportoen på sin egen regning og vil derfor ikke blive refunderet. Har du fået gratis porto, fratrækkes portoomkostninger, såfremt du fortryder en del af ordren og din samlede ordre ryger under 600 kr./1000 kr. (alt efter om du har fået tilsendt med GLS/Postdanmark) Fortryder du hele dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. Vi refunderer dog ikke betalingsgebyr. 

Beløbet bliver overført til det kort du har betalt med eller på din bankkonto, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen.
 
JULEGAVER BYTTES TIL EN ANDEN VARE FREM TIL 4. JANUAR såfremt I skriver under bemærkninger, at det er til en julegave. Der sættes i så fald byttemærker på varerne, så det er vigtigt, at du får skrevet julegaver under bemærkninger. Ellers gælder de 14 dages returret.  

Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamationsret
Når du handler på milledille.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, et tilgodebevis, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Som udgangspunkt vil du få repareret varen hvis dette kan lade sig gøre. Kan varen ikke repareres vil den blive ombyttet til en ny vare i samme størrelse og model. Kan dette heller ikke lade sig gøre, vil du enten få tilbudt et afslag i prisen, et tilgodebevis eller få pengene retur.
 
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Bemærk venligst, at når du modtager dine varer, bedes du åbne pakken ved at rive posen op. Lad venligst være med at bruge en saks, da du kan risikere at komme til at klippe i tøjet. Vi tager ikke tøj retur, som der er klippet i.
 
Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor 14 dages efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger. Dog kun efter forgående aftale. Vi refunderer ikke fragtomkostninger, hvis vi har tilbudt dig at du kan nøjes med at sende et foto.
 
Varen sendes til:
Milledille.dk
Svalehøjen 27
4700 Næstved
 
Vi har brug for følgende information når du sender varen til os
Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
 
Bemærk at vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
 
Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. 

Persondatapolitik
Milledille.dk foretager registreringen af dine personoplysninger, navn, adresse, telefonnummer og e-mail adresse, med det formål at kunne levere varerne til dig. Personoplysningerne registreres hos Milledille.dk og opbevares i 5 år, hvorefter de slettes.
 
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren for Milledille.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
 
Den dataansvarlige på Milledille.dk er Milledille.dk.
 
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
 
Oplysninger afgivet til Milledille.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registeret hos Milledille.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Ligeledes har du til enhver tid ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registeret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven. Henvendelser i forbindelse hermed rettes til os via e-mailen info@milledille.dk.


Cookies
Når du handler i en webshop, som f.eks. Milledille.dk lagres der en, der kaldes en cookie. milledille.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
 
En cookie er en betegnelse for det forhold, at en brugers adfærd på et netværk registreres hos brugeren selv (på brugerens harddisk). På den måde ved serveren (fx. et websted) ved brugerens næste besøg, hvem brugeren er. Der lagres ikke personhenførbare oplysninger i en cookie, men snarere oplysninger om brugerens adfærd på et website fx. et indtastet brugernavn i forbindelse med login til en særlig sektion på webstedet.
 
En cookie lagres på brugerens harddisk sammen med cachede filer. En cookie er således en tekstfil, der sendes til din browser fra en webserver og lagres på din computers harddisk. Du kan sætte din browser til at informere dig, når du modtager en cookie, eller du kan vælge at slå cookies helt fra.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer. Dette gøres i Internet Explorer under menuen »Funktioner« - »Internetindstillinger« - »Slet cookies«.
 
Logstatistik
Vi bruger en logstatistik på milledille.dk hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
 
Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Milledille.dk.